Ferisss bana da öyle demişti görümcem ama sağlık ocağında ki hemşire kesinlikle ateş çıkmadan önermiyor şurubu. İçindekileri bilseniz kesinlikle vermezsiniz diyor. Gerçekten de belki ateş hiç olmayacak boşa şurup vermiş oluyoruz. O yüzden gün içinde sürekli takip edip ateşlenince şurup vermekte fayda var diye düşünüyorum ☺️