Blt-0505 Oğlum 2,5 aylıktı Sünnet olduğunda. Bebeklerde uzman bir ürolog yapmıştı sünnetini. Şişlik ilk 3 gün vardı. Bir haftada normale dönmüştü diye hatırlıyorum. 10. Gün kontrolü vardı, dikişleri de düşmüştü. İlk gece ağlayabilir demişti dr o gece bile rahat geçmişti, uyusturucu kremden dolayı sanırım. Bir doktora gösterin isterseniz.