ozgekzy ben 1.5 yasina kadar emzirerek uyuttum sonra da yatagina koydum. Emzirmeyi kesincemde yaninna yattim, sohbet ettik, o geldi benim kucagima yatti uyuduk. Cokta memnunum🥰 uyku egitimi veren anneler evet cok rahat ediyorlar ama ben kiyamiyorum. Ogrenilmis caresizlik diyen kesime katiliyorum ben sanirim. Akşam uyku saatlerimiz günün en güzel saati bence. Oğlumla yatıyoruz. Günlük neler yaptığımızı konsuyoruz, öpüşüyoruz koklaşıyoruz uyuyoruz🙏🙏🙏🥰