Embeyyag Valla cnm ben mamaya 2.ayındayken felan başlamştım benm bebeğim çok altına yapan bi bebekti aşırı 3yada4.ayından sonra koymaya başladm biraz koyulaştırarak yaptm kıvamını öyle ayarladm yani dha iyi oldu çünkü mamaylada kilo almamıştı 3.ayında sadece 200gr almştı cici büsküvi verdikten sonra biraz toparladı emziriodum mesela hemen ardndn altına yapıodu mutlaka biz şu an 6ay 1haftalığız hala kullanıyorum günde mesela 2defa biberon mama veriyorum bi defada yoğurda karıştıtıp yediriyorm o kadar. Biberonda 3ölçek mama 3ölçek cici büsküvi katıyorm yoğurttada 4tatlı kaşığa 1buçuk ölçek