MeRVeYRDM doyuyordur daha çok minik sadece doymak için değil sana alışmak için, korktuğu için, bağlanmak için, güvenmek için daha bir sürü sebep için emmek isteyebilir. Ben de yeni anneyken hep doymuyor diyip üzülürdüm ama sonradan anladım emmesinin değerini, emzirmenin kutsallığını 🙏🏼😌 sağlıkla büyüsün