50 günlük oğlumun sol gözü sürekli çapaklanıyor sabahları zor açılıyor kirpikleri …ve gün içinde göz pınarından gelen iltihabı sildiğim anda gene arkadan iltihap irin geliyor ….çok ağlıyor ama masaj yapmaya uğraşıyorum ve kaynamış ılımış suyla siliyorum …bu sabah gözünün beyaz kısmı komple sarı iltihap olmuştu çok korktum …ve diğer gözüne göre bu gözü daha küçük ve kızarık haliyle …aynı durumu yaşamış veya yaşayan var mı .???