Imren3232 Mys01-01 cok memnunum benim sutum hiç gelmedi dogdugu günden beri evolvia veriyorum bi sıkıntı yaşamadık ne gaz ne kaka ne kilo problemi cok sukur 🌸🙏
Mys01-01 Imren3232 benımde 20/30cc süt ger hep mama baştan gaz yaptı evolvıa ac verdı dönüşümlü kullandık kestık simdi tek evolvia normali kullanıyoruz 53 günlüğüz
Imren3232 Mys01-01 biz 3 ayligiz 😊nutriproplus kullanıyorum 1 haftada bitiyo 800 gr bugun yine sıp verdim mesela napalim canları sagolsunda👶🌸
_prens_prenses_annesi Mina0202 ben aldim hep kizima tarihi uzun saglam pakette geldi hepsi cok cok iyi oluyordu
Kahveliseker Mina0202 ben mamayi baska yerden aldım ici rutubetli gibi kalın taneliydi oglum ictikce gazdan ağladı koca kutuyu çöpe attim bir daha da almadim hep e bebekten aldım. Orada satış daha çok ve hizli oldugu icin taze mamalar var.
Candy1907 Mina0202 sürekli Hepsiburada’dan alıyorum çok memnunum. Kampanyalari takip ediyorum genelde. Hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Mina0202 Candy1907 sevindim ben ilk defa indirimden aldım ama kararsız kaldım iptal etmeyi düşündüm normalde eczaneden alıyorum
Candy1907 Mina0202 biz de eczaneden alıyorduk ama burada hem daha indirimli oluyor hem de kapına kadar geliyor ☺️ toplu alınca büyük kolaylık oluyor
Merveceylan Asel16 kutunun ezik yıpranmış olması çok önemli değil önemli olan saklama koşulları ve internette böyle ürünlere hele ki bebek gıdasına güven olmaz.
Asel16 Merveceylan kutu değil bildiğiniz mamanın yarısı yok açılmış kutunun saklama koşulu da pek güvenli gelmedi bana
Mrsxscape Mina0202 Kirmizibeyaz veya evdeeczaneden alıyorum. Eczane ve ebebege gore daha uygun ve puan biriktiriliyor. En onemlisi de Tanıdığım bir çok annede buradan alıyor hic bir sorunla karşilaşmadim cok sukur.
Hygge Mina0202 En başımdan beri hepsiburadadan alıyoruz biz. 8 aydır sadece 1 kez açılmış bir paketle karşılaştık ama o kadar da olur 🤷🏼♀️😃