Ebruarass Bebeğiniz ne zaman diş çıkardı? Bu aralar cok agliyor ne yapsam susturamiyorum? 3 ay 20 gunluk daha
Feride20 Ebruarass 5 buçuk aylıkken alt dişleri çıkmaya başladı ama 3 aydan itibaren elleri sürekli ağzındaydi salyalari oluyordu tukurukler çıkarıyordu doktoruna sorduğumda normal damaklari gelişiyor demisti doktoruna danışmanız da fayda var ☺️
Ebruarass Feride20 2 aylikken baslamisti elini agzina atmaya surekli salyasi akiyor gunde 8 onluk degistiriyorum. Apartmandakiler soruyor artik bir yeri mi agriyor cok agliyor diye?? 😑 kafayi yiyecek gibi oluyorum bazen
auroraleigh Ebruarass An itibariyle cikarmaya ugrasiyor 8.5 aylik, 4.ay atagina yaklasmissiniz o yuzden huysuzlugu olabilir.
Ebruarass auroraleigh cok huysuz. Bilmiyorum herkesin bebegide boyle mi? Cok yoruyor beni babasini. Hep kucak hep gezme. Sicaktan emmeye bule sinirleniyor.
auroraleigh Ebruarass Benim oglum da asiri huysuzdu, malesef hala daha oyle. Insallah sizinki buyudukce duzelir 🙏🏻
Evrim1906 Ebruarass şuan atak döneminde o yüzden hiç birşey den kolay kolay mutlu olmaz bu arada 8 ay 5 günlükken çıktı ilk dişimiz