Tugcecivan Kuyruk sokumunda ben değil eşim olacak ama.merk ettim olanlar varmı aranzda arkadaşlar yada yakınında olanlar nasıl etkisi oluyor çabuk toparlaniyormu zorlanıyorlar mi ağrısı sancısı falan ? Kaç gün kalıyorlar hastanede falan ?
Poncik38 Tugcecivan hastanede hiç kalmamıştım. Hemen çıkmıştm ama cok zor kaç gün boyunca oturup kalkamiyosun yatıyorsun sadece
sheesyelllow Tugcecivan esim açık ameliyat oldu yara zor kapanıyor hergun pansuman yapılıyor hemşire eve geliyor ama kaynım kapalı oldu dikis attılar çabucak iyileşti Allah şifa versin
Ates_mami Tugcecivan yakın arkadaşım oldu. Ama onun kötü bir durumdaydı. 1 gece tuttular. Birkaç gün oturup kalkarken zorlandı. Hemen toparladı. Hatta sonraki kontrolüne beraber gitmiştik. Orda ögrendigim bana çok ilginç gelmişti. Banyo yapıp saçımızı falan tarıyoruz totomuza saç giriyor ya. İşte o saç bir süre orda kalırsa o saç bile kıl dönmesi yapabiliyormuş. Terlemeyle nemle saç dönüp deri altına girermiş. Doktor böyle söyledi. Duyunca AA ne kadar ilginç demiştim. O günden beri sürekli kontrol ederim saç falan girmesin diye 😁😁
Tugcecivan Poncik38 hemn ciksrmalari çok iyi olur bebeğim var yanında kalamam eşimin evimde gözümün önünde olur inşallah yatrmazlar onuda , ağrısı vs peki oluyormu dikişleri baya zorlar herlde ya
Poncik38 Tugcecivan bana dikiş atmamislardi öyle açıkta kalmıştı hergun eve hemşire gelip temizliyordu pansuman yapıyordu.
Poncik38 Tugcecivan evet dediğiniz gibi oyuk gibiydi. Sanırım 1ay da kapanmıştı. Ameliyat dan sonra başka Bi Dr da gitmiştim neden hala kapanmadi diye o da demişti isterseniz dikiş yaptırabilirsiniz. ama ben yaptirmamistm
nefesimm 2016 da lazer ile oldum ameliyatı. Aynı gün çıktım hasyaneden. Ertesi gün de iş başı yaptım. Havuza denize bile gidebilirsin demişti doktorum. Yapılan cerrahi müdahale şekli ve boyut önemli sanırım. Doktoruna danışmanız en mantıklısı.