1matmazell Isısı yüksek bir düzleştirici 210w. Ama yorumlarını okudum hiç memnun olan yok. Kıvırcık saçlıyım kullanan varsa yazabilir mi? Tavsiye eder misiniz?💖💜
LilyaBn 1matmazell onu bilmiyorum ama ben yaklaşık 10yıldır philips kullanıyorum vr çok sık kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tavsiye ederim🌸