Gundogduu Kizlar kan verdim sonuç 22 çıkmış ilk hamileligin de 2367 çıkmışti sonuç normal mi sizce adetime 2 gün var daha bu durumda 3 haftalik falan oluyor sizin sonuçlarımız kac çıkmıştı
kubra2608 Gundogduu erken olduğu için öyle çıkmış ben adetim 1 hafta geçmişti öyle öğrenmiştim hatırlamıyorum ama değeri 😊
Utkucan Gundogduu çok normal canım beyanın kaç olduğu önemli değil iki günde bir en az yüzde 60 artması gerekiyor regl günüme 5 gün kala 12 ile öğrenmiştim bende
Gundogduu Bernauslu bende dün ne olur ne olmaz hamileyim dır belki diyip kadın doguma randevu aldım devlet hastanesinde zor bulunuyor kesin banada erken niye geldin der😅
Gzdzeynep Gundogduu hayırlı olsun daha erken olduğu için böyle çıkmıştır. Yükselmesini takip edersiniz iki günde bir kan vererek.
Zeyno111 Gundogduu Regliye 3-4 gün vardı 56 çıkmıştı önemli olan 2ye katlayarak en azından devam etmesi diye biliyorum 2 günde bir test vermiştik erken öğrenmekte iyi değil 😅