Buse- e bebeğin kendi ürünü baby me bebek bezi var ben doğduğundan beri onu kullaniyorum kızım 7 aylık oldu henüz bir pişik veya sizdirma olayı görmedim (ilk zamanlar sadece büyük geldiği için arada bir sizinti oluyordu) hem güzel hem fiyatı uygun tabi her ciltte aynı olmuyor ama denemekte fayda var