Zhnce Hanımlar ne durumdasınız Hangi aşıyı düşünüyorsunuz Yada aşıyı hemen değilde sonra mı yaptırmayı planlıyorsunuz
Balkizlarim Zhnce bende simdi gördüm 😄 biontech düşünüyorum esim dun oldu bende randevu aliyim hemen olurum 🥰🥰
ayazasaf Zhnce valla uzun zamandır 25 yaş sınırına gelmesini vekliyordum ama covid oldum aşı gelene kadar 6 ay aşı olamayacağım bekleyecez mecbur
Zhnce AEda325 aslında bunu kimse net hi şekilde açıklamıyor Ben emzirmiyorum fakat genelde kendi doktorunuza sorun diye görmüştüm instagramda bazı doktorlar bu sekilde yonlendiriyordu
Limonlusu AEda325 yapılan son çalışmalarda emziren annelerde olabilir annenin ürettiği antikor süt ile bebeğe geçtiği için covid bağışıklığı kazanır bebekler şeklinde. Güvenle olabilirsiniz.
Ssedaa Zhnce ayy biran eşin camdan atlasa sende mi atlayacan demek geldi komikliğine 😂😂😂zaten mecbur bırakacaklar illaki olacağız da 😂 o kadar olmam dedim yarın ilk ben yaptırmaktan korkuyorum 🤣🤣🤣🤣🤣
ikizbabymom Ssedaa en fazla 2 gün içinde geçiyomuş ama biontecle ilgili o kadar yorum yapılıyoki bilemedim