Beyziikoo ben bu konularda sizin yazdıklarınızı okuyunca duygusuz muyum diye düşünüyorum. Yani canı acır ya da acımaz ama benim ona ah canı acıyacak diye hissettirmeme gerek yok. Açıkçası ben pek etkilenmiyorum, yani hepimiz aşı olduk, oluyoruz, canımız acıdı, üzüldük, düştük, bir yerimiz morardı, ağladık. Hepimiz yaşadık bunları benim çocuğum da yaşayacak. 1 2 yaşındaki aşılarda da o aşı olurken ben ağladığımı korktuğumu üzüldüğümü görürse o daha çok etkilenebilir. Ya da düştüğünde kafasını vurduğunda ah düştü düştü diye üzülmem onu daha çok korkutur. A tabii ki düşebilirsin, canın da acımış olabilir ama birazdan geçecek her şey, bak ben de düşmüştüm diyerek ilgisini başka yöne çekmeliyiz diye düşünüyorum. Ama sizleri okuyunca çok şaşırıyorum