Elya- CeyhunMelikElisaMislina bu yüzden 3 kere hastaneye yatırdık kızımı antibiyotik tedavisi ve serumla düşürüldü her birinde 5gun yattık malesef
Dilanbozkurt CeyhunMelikElisaMislina oğlum maalesef 6 gün hastahanede yattı bu durumdan canım. Şu an 4. Ayımıza girdik iyiyiz maaşallah
Elya- CeyhunMelikElisaMislina kanda mikrop var dediler ama çok şükür Corona değildi enfeksiyon kapmış bu yüzden doktorum öğlen 1den sonra dışarı çıkarma demişti hava değişimden dolayı. Rabbim evlatlarımızı korusun çok zor çünkü birde tek olunca
Asl90 CeyhunMelikElisaMislina enfeksiyon vardır. Hastaneye yatarak tedavi alması gerekir. Benim oğlumda 4 gün kaldı. Korkmayın en iyisi yatıp tedavi alması evde ilaçlarla olmuyor malesef damar tedavisi gerekli. Değeri ne kadar yüksek ve beyaz kan ( lökosit veya wbc diye geçer) değeri nedr
Elya- CeyhunMelikElisaMislina 1yasina girecek 2 aylıkken 4 aylıkken oldu ondan sonra ateşi ne zaman yükselse korkar oldum çok şükür iyiyiz şimdi
CeyhunMelikElisaMislina Dilanbozkurt iyi çok şükür geçmiş olsun cnm benim bebeğim daha 20 günlük yoğun bakımda crp bugün birden yükseldi anlamadım
CeyhunMelikElisaMislina Asl90 crp değeri normaldi dün bianda yükseldi neden enfeksiyon oldu küvozde anlamadım ki
Asl90 CeyhunMelikElisaMislina yoğum bakımda olması iyi canım toparlar merak etme insan çok üzülüyor ama geçecek merak etme. Bir hafta kesin kalır erken çıkarmaya çalışmayın çevrenin baskısıyla çok geçmiş olsun
Asl90 CeyhunMelikElisaMislina küvezde olmamıştır canım öncesinde yada doğum anında olmuştur ne kadarlık bebeğin