Aslylmz Kızlar meraba. Benim bebe 4 ayına kadar dimdik ayak basardı . Ama artık basmıyor 4. Aya girdik bugün, 2-3 gündür yok basmamak için direniyor. Sizce oturmak istediğinden mi yoksa başka sebebi olabilir mi?