menekseyagmr Momndssd çok iyi birşey yapmışsınız gibi birde yazmışsınız. D vitamini eksikliği çocukta be gibi hasarlara yol açıyor açıp bir okuyun araştırın bakalım bu kadar rahat olabilecekmisiniz
Momndssd menekseyagmr gerekeni araştırıp okudum. Her doktor tavsiyesi farklıdır her anne de bebeğine ona göre yaklaşır. Üslubunuza dikkat edin isterseniz.
menekseyagmr Momndssd D vitamini ile bebeği desteklemeyen doktor ve bu durumu normal karşılamak garip doğrusu evet bebek sizin bebeğiniz istediğiniz gibi takviyelerini kısabilirsiniz . Sağlıklı günler 👋
Yenidennn Bsrtan kendi kendime bırakmadım ki, hemşire söyledi bırakmam gerektiğini. Daha sonrasında doktora gidemedim için kötü olduğu için buraya yazdım. Elbette gidince soracağım en yakın zamanda.
Tugce5540 Yenidennn ben hayla kullanıyorum doktor tavsiyesi ile kan damlası d vitamini balık yağı bir tane daha var da unuttum şimdi ismini kızım 17 aylık
Tugce5540 Yenidennn ya bende baya bir kullanmadım gaz sıkıntısından dolayı çok sonradan başladım ama aksatmamak gerek d vitaminini
Yenidennn Tugce5540 ben doğduğundan beri veriyorum hiç aksatmadım sadece 1 yaş geldiğinde işte yani 1 ay önce bıraktık sağlık ocağı hemşiresi bırakın dedi o yüzden