Merhaba
bebeğim 10 aylık daha öncesinde süpürgenin üstüne çıkıp çıkardığı sesi bile çıkarmaya çalışıyordu son iki haftadır süpürgesi gördüğü anda çığlıkları basıyor odadan odaya kaçıyor bu durum başına gelen varmı yada nasıl bu korkuyu yenebiliriz önerisi olan yazabilirmi