Kızlar dün 2 yaş aşımız vardı. Yaptırmadan önce ebe hemşire boyuna ve kilosuna baktı. Kilosu iyi çıktı ama boyu 90 cm çok kısa yaşına göre dedi. Çok üzüldüm.Ama zaten benim oğlum 47 cm doğdu dedim. Yani doğum boyuna göre boy uzama hızı iyi değil mi? Ozaman çocuk doktorunuzla görüşün dedi. Canım sıkıldı. Çünkü benim oğlum karnımda 38 haftaya girdiğimizde bebeğe giden kan akışının durması sebebiyle gelişiminin 36 haftada kaldığını öğrenmiştik ve acil gece sezeryana almışlardı. Doktorumuz sabahı bile beklemeyelim demişti. Yani demem o ki zaten küçük doğdu. Doğum boyuna göre iyi değil mi ya😔