zeyneps034 Bende hem hamileyim hem emziriyorum. Kendi doktorum da oğlumun doktoruna da sordum. Kendi doktorum, kronik hastalığı olan ve covidi zor atlatabilecek hamilelerin aşı olmasını öneriyo sağlık bakanlığı dedi. Aşı randevusuna baktığımızda da bu çıkıyo zaten. Oğlumun doktoru da ben aşı olmadım ama sizi yönlendirmem doğru olmaz dedi. Eşim olacak aşı ama ben çok kararsızım sanırım olmuycam.