Çocuk doktoru bize şöyle demişti; Banyodan 1-1.5 saat önce avucunun ortasına birazcık zeytinyağı dök. Konaklı yerlere masaj yaparak yedir. Beş dakikada bir bunu tekrarla. En son ince aralıklı bir tarakla, hani şu erkeklerin yassı tarakları olur ya, cebe de sığabilenlerden, saçını tara bir müddet. Zaten tarafıkça tarağa geliyor konaklar.
Bayağı çok vardı kızımda. İki banyoda tamamen geçmişti çok şükür