Bebek arabamızı satıyorum oğlum sevmediği için kullanamadık bi türlü o yüzden sıfırdan hiç farkı yok vede değerinin çok altında satıyorum. İlgilenenler instagramdan Kamil Berna Turgut yazın çıkar sanırım yada berna..kamil_ yazarsanız direk bulursunuz:)