NNF19 ya 2 saatlik bir yolsa rahat evet bazen sıkılıp durmuyorlar o zaman benzinliye giriyoruz altını değiştiriyoruz flan biraz hava alıyor tekrar devam ediyoruz, gece uzun süte uyacaksa kafası benim oğlumun çok öne düştü yani dönmek istedi haliyle dönemedi boynu ağrımasın diye biraz kucağımda yatırdım biraz koltuğa koydum. 6 saatlik yola çıkınca da. İnat etti kafasını geriye atmadı atarsa güzel gider ama haliyle biz bile sabit uzun süre oturtamıyoruz onu da alıp biraz hareket ettirmek lazım çocuk zaten rahatsız olduğunu hissettirir ona göre hareket edersiniz, oto koltuğu çok önemli.