Regen ikiside çok zararlı canım,kalça çıkığı,kemik eğriliği gibi deformasyonlara, omurga ve psikolojik problemlere sebep olabilir, kullanmanı önermem.Bebeğin düşe kalma dengeyi de yürümeyi de öğrenir,ben hemşireyim,çok iyi bir kurumda bebek hemşireliği yaptım yıllarca,bu konuda olumsuz yönde aileleri mutlaka bilgilendirirdik.Sormak istediğin herşeye cevap verebilirim güzel anne ❣️