Aselinannesi0655 Kızlar neden böyle olur hep açıyorum ayagını nemli ıslak gibi çorapları da ıslak gibi bir sürü çorabı var hepsinde öyle
Leylaozdrgt Aselinannesi0655 ya bizimde aynı ünternettede ter bezleri daha oluşmaz yazıyo 1 haftadır takip ediyorum elleri ayaklarından ter boşalıyo 3 aylık olacak 2 güne korktum nette yazanlara kan şekeri düşmesi falan yazıyodu doktora sorucam