Betulnuriiiiiii Kızlar doğum yapalı 22 gün oldu bugün ameliyat yerim ve çevresindeki göbeğimin etleri ağrıyor ne zaman geçer geçmesi için bişey yapmam gerekiyor mu?
Aselinannesi0655 Betulnuriiiiiii zamanla azalıyor canım 2. Aydan sonra daha rahat oluyordun ilk bir ay biraz zorluyor ama uyuşukluk geçmiyor
NNF19 Betulnuriiiiiii daha cok yeni oldugu icindir sabredir bir yardim edeniniz varsa yaninizda bebis ve sizle ilgilenecej iyi oluyor insallah tez vakitte duzelirsinizz❤️
Seda611 Betulnuriiiiiii sabredin zamanla geçiyor ilk ay öyle oluyor şuan beş aylık olduk bende uyuşukluk felan da kalmadı eski hali gibi göbeğim🥰
Seda611 Betulnuriiiiiii korse ve toparlayacak tayt kullandım tamamen gitmese de yok denecek kadar azaldı toparladı o yumuşaklık gitti
Seda611 Betulnuriiiiiii korse biraz zorluyor dikisleri o yüzden annem çarşafla sardı beni ilk üç gün sonra toparlayıcı tayt giydim hep çok etkili oluyor
Betulnuriiiiiii Seda611 disco tayt giyiyorum ben o da sık tutuyor ama doktor korse giy dedi. Lastikli diz üstü aldım bir tane giyip çıkarırken ağrı veriyor
Seda611 Betulnuriiiiiii owli kullandım canım ama ilk zamanlar dediğim gibi takamadim çok acıttı dikislere zarar verir diye korktum cirtcirtli olması ayarlanması yönünden iyi çok sıkmıyordum ama dediğim gibi ilk ay tayt giymelisin bence
Betulnuriiiiiii Seda611 bendeki de cırtcırtlı ama takıp çıkarınca gerdirmek falan gerektiği için karnımı acıttı