Kızlar merhaba benim bebeğim doğduğunda yeni doğan ünitesinde 10 gün yattığı için maalesef meme reddi yaşadık. Süt + mama şeklinde ilerliyoruz. ( Gerçi artık sütümden nefret eder oldu o yüzden mama ağırlıkla.. ) 53 günlük
kızlar bebeğim 2 gündür yeni huy çıkardı sütümü biberonla veriyorum püskürterek akıtıyo ağzından. Kaç kez denediysem istemiyor. Yüzünü ekşitiyor. Sonra mama vereyim dedim onuda zorla yediriyorum genelde 30cc falan bırakır o da çöp olur. 60cc bazen 90cc veriyorum mamayı.
sütüme karşı neden böyle tepki verebilirim başına gelen var mı ? Sütü alınca yüz ifadesini görseniz sanki zehir vermişim gibi. 1 damlası bile o kadar değerliylen içmeyince döküyorum. 😞Birde mama olarak evolvia kullanıyorduk sonradan kaka yapamama sorunu yarattı doktor tavsiyesiyle hipp organik combiotic geçtik. Fakat bu mamayı iştahsız yiyor. Ayrıca yediğinde hemen bağırsaklarından sesler geliyo faaliyete geçiyor bu ses neden oluyordur bilgisi olan var mı ? Sabahta zorla sütümü vereyim dedim içer içmez 2-3 yudum yine karnı gurul gurul oldu. Bu arada en son sabaha karşı 04:55 sularında beslemiştim. Sabah 07:00 da uyandı tekrar yedireyim dedim yemedi bu saat oldu aç aç uyuyor 😞 birde dün öyle olmuştu uykuda yedireyim dedim ağzını açmıyo neler denemedim ki saatlerce uyudu sonra ağlama kriziyle uyandı da yedirebildim. Acaba biberon da mı sorun vardır. Anlamadım gitti allah aşkına başına böyle şey gelen var mı. Kafay yiyecem 2 gündür tuhaflaştı. Acaba eski mamaya mı dönsem hipp mama sizin bebeklerinizin karnından da sesler çıkartıyor mu
birde acıkmış olsa uyanırdı değil mi ? 😞yani 4,5 saattir öyle duruyo.