Ata0707 Bebeğim çok sevmediği için satıyorum..yenidoğan aparatı yok..100₺ vermeyi düşünüyorum..ilgilenenlere İnstagramdan fotoğraf atabilirim
Baharayaz https://instagram.com/bahar_helvaci?utm_source=ig_profile_share&igshid=1p83774da1l28 hesabıma atarmısınız reamini