Kızlar 3 ay önce sezaryen doğum yaptim kanamam 60 günden fazla sürdü. Sürekli kontrollere giderdim 45.günde yoğun kanama yaşadım dr göründüm içinden pihti olduğunu vakumla almam gerektiğini söyledi ama o güne kadar hiç böyle bir seyden bahsetmedi. Ben tabi yanasmadim daha sonra başka bir doktora gorundum o bir sıkıntı olmadığını söyledi. Bir süre kanamam azaldı 5 gün falan gelmedi sonra tekrar geldi 2 gün sürdü. Yine 4 gün falan gelmedi tam bitti dedim yine geldi bu defa yogundu adet olduğunu düşündüm 6 gün sürdü. 5 gun oldu biteli bu sabah tekrar oldum. Böyle bir durumu yaşayan var mi😔