Prensannesiyimm https://resimyukle.link/i/OdUIj https://resimyukle.link/i/OdHNX kızlar hayırlı sabahlar 3 gündür oğlumun yüzünde,ve vücudunda böyle isilik gibi şeyler vardı sonra bacağında da çıktı,şimdi yüzü bu şekilde sadece sağa yanağı.Bu neden olur alerji desem surekki aynı şeyleri yedirdim bir haftadır antibiyotik kullanıyoruz o yapabilirmi.
Ecelna Prensannesiyimm bizimde aynı yüzümüzde ayagmzda vücudumuzun belirli bölgelerde var gecmiyo yeniliyo doktora gotrcm inşallah
Klnccc Prensannesiyimm antibiyotik yapmış olabilir benim bebeğimde kullanınca böyle oluyor sonra geçiyor ama siz yine Bi gösterin doktora isterseniz
Furug Prensannesiyimm isilige benziyor eger ele putur putur geliyorsa isiliktir alerji ele gelmezmis doktor soyledi daha deri altinra olurms
Edaegemen0605 Canım isiliğe benzemiyor yüzü alerji testi yaptır belki herhangi bir besine alerjisi vardır
Prensannesiyimm Edaegemen0605 evet canım ama farklı hiç birşey yedirmedim ki hep aynı besinleri yedirdim sonradan alerji yapabilirmi değişik kullandığım tek şey antibiyotik
Prensannesiyimm Klnccc tamam canım ilk başta ufak ve azdı ama sadece yüzünde bu şekilde öldü vücudu şuan Barla yok arasında birşey geçiyor ama yüzü böyle
Prensannesiyimm Furug evet canım ele geliyor sıcak tutmuyorum hergun banyoda yapıyor terliyor bazen ama uyuturken kucağıma alıştı kucağımda uyuduğu için çok terliyor ondan olurmu ki
Furug Prensannesiyimm ter yapiyor kiyafetlerini sıksık degistir ve deterjan ne kullaniyorsun o dogal olsun siveno incia green clean gibi
Prensannesiyimm Furug kıyafetleri değiştiriyorum deterjanı duru granül kullanıyorum, deterjanı değiştiririm o zaman
Furug Prensannesiyimm granul durulanmiyor 1kez kullandim kuandgm gun aynisi oldu kuciktu o zmn 5 aylik fln..incia ya da siveno oneririm
Furug Ecelna e bebekte vardi yoksa trendyoldan siparis verebilirsin migros gibi buyuk marketlerdr siveno vardi
Ecelna Furug benim bebeğimin yuzude alerji gibi sulu sivilce gibi bı geciyo bı yeniliyo ayağında vücudun un bazı yerlerde var krem sürüyorum yok gecrmyi 6 aylık
Prensannesiyimm defnemilam bende agumentin kullanıyorum 1 hafta oldu önce boynunda ve vücudunda çıktı şimdi yüzü böyle bacakları ve kollarında da var acaba kesince gecermi ki
defnemilam Prensannesiyimm bizimki antibiotiklik bir hastalik degilmis 2 kez verip birakmistik buna ragmen boyle urtiker gibi seyler cikti doktor alerji damlasi verdi 2 gune gecti tamamen . belki o damlayi vermeseydide gecerdi bilmiyorum.