Adilee kızım 23 aylık, henüz bir sinyal vermediği için başlamadım tuvalet eğitimine. Tuvalet iletişimi ile ilerliyoruz hala. Bir kere bezsiz gün denememiz oldu ama çişini kaçırınca ıslaklıktan korktu ve çişini de tutmaya başladı. Gece bezleri de hala çok ıslak oluyor.
Siz hazır olduğuna emin misiniz, herhangi bir sinyal verdi mi bebeğiniz? Eğer verdiyse, 1-2 hafta içinde kasları gelişmeye başlayacaktır.