Angellove94 daha önce hap yutturma deneyiminiz oldu mu? Benimki hastalanmıştı veteriner hap yazdı. Ama imkanı yok yutmadı. Yaş mamaya koydum yemedi, pudingine koydum çıkardı en son ağzını açıp attık tee içine. Ve kusturdu kendini yine çıkardı 😂😂 bu yüzden çok zor. Dış parazit kolay damlayı sürüyorsunuz ama iç zor. İğne yapmak daha kolay ama onu da bize verirler mi hiç sormadım 🙂