Furug bende cuma öğlen oldum.O gün içinde hiç sıkıntı yaşamadım,oldugum gecesi kol ağrım başladı ve cumartesi o da yukarı kaldırınca sonra geçti.(yan etki bu kadar olmasına rağmen) böyle olumsuz yazılanları okuya okuya resmen dün akşam panik atak geçirdim,bu arada zaten anksiyete geçmişim var 2 yıla yakın ilaç kullandım ama gel gör işte🙄 offf