Valla dun post actım canım mama baba arada abba emme diye bısıler cıkıyor anlamıyorum ama Baska bıse yok. 19ay olacaz yakında. Herseyı biliyor hayvanları falan sana gosterır ama ses cıksrma falanda yok. Boy kg normal algılama normal elhamdülillah onda bir sikinti yok. Ama yok iste konusmuyor