Kizlar bebeğim yaklaşık 1 haftadır gece uyaniyo agliyo gündüz uykusu çok güzeldi normalde 3 saat rahat uyurdu ama gündüz de uyumuyo artık pek fazla ve gündüz uyanincada agliyo. Normalde o kadar güzel düzenimiz vardı ki neden böyle oldu anlamadım. 22 aylık bebeğim. Belki nazar falan vardır diye 3 gün üst üste okuttum ama bana mısın demiyo ya.