Kızlar Allaha şükür 2.5ay önce doğum yaptım. Kahramanmaraşta oturuyorum. Ama oğlumu hala kısa kollu y da patiksiz altsız gezdiremiyorum. Siz de durumlar nasıl? İnstagramda filan görüyorum benimkinden küçük bebekler zıbınlarla geziyor. Ben alt değişirken bile eli ayağı buz gibi oluyor.