Kızlar bugun doktora gidicem adet duzensizliği dye ama galiba duzelıyor cunku normalde leke gibi olan reglm kan seklınde gelmeye baslamıs ve eskisi gibi karnım agrıyor, neyse 2. cocugu dusunuyorum ve doktora gittiğimde yumurtlama gununu karından ultrasondan bakarakmı soyluyor?