Merhaba kızlar, bir kaç güne kızım 10 aylık olacak fakat su içiremiyor ağzında biriktirip fışkırtıyor oyuna çeviriyor meyveleri blend ediyorum aynı şekilde onları da içmiyor oyuna çeviriyor. Bardak kaşık damlalık biberon alıştırma bardağı pipet pipetli suluk hepsini denedim içmiyor günde 3 tane çişli bez atıyoruz. Bebeği böyle olan anneler var mı, nasıl çözüm buldunuz?
Bir de lütfen benim bebeğim bilmem kaç cc çok içiyor yorumları gelmesin, yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarsa mutlu olurum 💐