Balbocegimkizim_42 Yusufunnannesi valla bende kaç gündür arıyorum akademiye goturuyordum ama pek ilgili değildi Medicana da eylem hanımı önerdiler ama gidemedim bende şehir hastanesinde Zeynep gonca hanıma götürdüm dun gayet ilgiliydi
Yusufunnannesi Miray_yildiz2020 doktorumuz kendisi zaten ama bizi her ay gördüğünde yeni görüyor gibi hep aynı şeyleri söylüyor ve çok hızlı geçiştiriyor gibi geldi bize ☺️
Yusufunnannesi Balbocegimkizim_42 bende bugün büyükşehirden Hülya hanımdan aldım yarın için deneyimimi paylaşırım 🧚🏻♀️
Balbocegimkizim_42 Woody Hasan Koç hangi hastanede?Biz Zeynep hanımdan da memnun kaldık çök şükür tahlillerde de sıkıntı yaşamadık ama tabi iyi bir muayeneden daha geçirmek isterim
Woody Balbocegimkizim_42 özel muayanesi var. Pandemi döneminde hastahaneye girmemek ekstra iyi oluyor
Balbocegimkizim_42 Woody hım teşekkür ederim sağolun evet bende yoğun olmayan saatleri seçmeye çalışıyorum ama her zaman da heryer yoğun
Woody Yusufunnannesi Aşı 50 Muayane 400 olmuş sanırım. Özel aşıları da kendi yapıyor. Bir aşı bir muayane gidiliyor genelde.
Arnuar Yusufunnannesi Mevlüt Dalkıran a gidiyoruz memnunuz. İlk aylar başkent hastanesi Zeynel Gökmen hocaya gidiyorduk ondan da çok memnundum ama pandemi dönemi hastane ortamı çok kalabalık olıyordu özel klinik tercih ettik.