38eg kız o kadar salça felan sürmedim , bir iki kere benimde gönlüm razı değil evet ama mesela bugün verdim dayanamadim bir kez de.olsun veriyim dedim ağladım ettim ama yapacak birşey yok herşeye bir yorumları var , hamileyim halsizlik bitkinlik çöküyor , bende emzirme taraftariyim zaten hangi anne çocuğunun kötü şekilde biyutulmesini ister ? Öyle kuzum işte ..