bonjour_maman Kızlar bebeğim 8 aylık az önce altını açtım kaka yapmıştı 5 dakika dolmadan tekrar yaptı günde 4 kere kaka yapıyo niye böyle hastaneye götürmelimiyim
ozgesahiiin bonjour_maman ishal olabilir allah korusun zehirlisi de olabilir yesil falansa hemen gotur derim
sevval_5481 bonjour_maman canım benim bebeğinde öyle götürdüm bakalım bi enfeksiyon ded i farklı bir doktora gidicem
mihrosum bonjour_maman kızım gunde 10 kez yaptığında amip olmustu. Ama tabi hep boyleyse onu bilemem sonra bızım kanlı mukuslu isale donmustu