dalincik canım bende ilk üç ay sağıp verdim ara ara mama ile destekledim şu an sadece mama 8 kilo 100 gram kilosu fazla ama 3450 doğdu emmemesine rağmen ilk kontrolde sadece 50 gram kaybetmişti çok zor sağıp vermek gerçekten kolay değil normal emzirmek gibi değil eğer mama verdiysen bi kaç kez süt ve mamayı ayırıyorlar o ayda bende mamayı arrurdım sütü azaltmıltım o dönem çünkü sağınca çok çıkmıyordu ama istemiyordu sütü mamadan sonra biberonu da tutmuyordu