DidemYldrm merhaba, dediğiniz doktora gittim ve çok memnun kaldım. Artık ona gideceğiz sanırım. Ulaşabileceğim telefon numarası istedim fakat yanındaki görevli hastane dahili numarasını vermiş, kağıda çıkınca baktım. Acil zamanlarda ulaşabileceğimiz özel telefonunu vermiyor mu acaba kendisi