16 gün önce doğum yaptım doktorum göbeğini birşeyle sar sallandikca göbeğin canın acır dedi bir kaç gün eşarp la bağladım. Sonra 1 haftalıkken korse kullandım bugün sabahtan beridir sağ kaburgamin orda bir ağrı ne uyuyabiliyorum ne yatabiliyorum ne hareket edebiliyorum. Acıdan ağlıyorum korseyi çıkardım dün akşam ama sabahtir hiç rahat değilim. Ne yapabilirim acilen yardımcı olun. Doktora gittim bir krem verdi o kadar röntgen filan hicbirsey çekmedi.