Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük ve sürekli konuşuyormuş gibi sesler çıkarıyor meemee diye ağlıyor agu buvv filan diyor birde arada anne dediğini duyar gibi oluyorum Enne anne diyor sanki sizinde bebekleriniz böyle mi bunlar normal mi ? Ama böyle çığlık atması filan yok sadece ağlıyor avv bilmem ne. Bunlar normalmi ben hep severken annem annecim filan diyorum anne demiş olabilir mi erken mi 🤦🏻♀️🙈