daytime Masalll06 5 ay ne kadar uzunmuş. Ben de bu ikisini kullanıyorum ama rahatlatmıyor oğlumu maalesef
daytime zeyzey77 sadece anne sütü veriyorum. Ben de süt diyeti yapıyorum, diger gaz yapan yiyeceklerden uzak durmaya çalışıyorum
daytime zeyzey77 kilo alımı normal. İyi besleniyor. Hatta ben bazen fazla besleniyor da o yüzden mi çok kaka, gaz yapma isteği oluyor diye düşünüyorum
DorukMete daytime Tabiki yaZarım googledan o kadar şey araştırdım ki yok illa doktorun görmesi lazım 😐
sevdeninasafkosu daytime yuhhh iki hafta mi arkadaşım biraz bu işleri etki etse üç günde de ediyor arkadaşımda yaşadı aynı şeyi. Boşuna bebeğini vitaminsiz bırakma sütun azalır yapma