Esma98 Evet anneler kullandığınız parfümlerden tavsiye edeceklerinizi bekliyorum. Versace cristal noir kullanıyorum ve farklı bir koku denemek istedim.Çiçeksi ve tatlı olmayan,adını sorduran ve kalıcı🖤
Elissa_S Esma98 Lancome la nuit tresor. 😍 muhteşm bir koku biraz pahalı ama ben kullanıyorum ağır bir koku biraz sıkmanız yeterli oluyor ama ben parfümü bol kullanıyorum aşırı güzel
Cengiz-ege Esma98 calvin klein’in euphoria mükemmel bir parfüm senelerdir kullandığım ve herkesin durdurup sorduğu parfümüm 🙃🙃 şuan indirimde 250 TL den başlıyor deneye bilirsiniz🤗
Feyzaness Esma98 canım nasıl tarif etsem , Yasemin kokusu var içinde , azıcık sıkman yeterli oluyor tek basına çiçeksi bir koku değil , hafif odunsu gibi :) 🥰
Leylaa_ Elissa_S Kışlık bir koku yaza uygun değil az bile sıkılsa rahatsız edecek bi koku oluyor ama kışın muhteşem oluyor
Elissa_S Leylaa_ evet ben ağır koku sevdiyim için kış yaz fatketmez hep baharatlı koku kullanıyorum 🥰
Alphaville Esma98 burberys weekend kullanıyorum kendimi bildim bileli. Her yere benden önce kokum gider. Herkes sorar. Hatta otelde turistler bile sormuştu. Özellikle yazın çok iyi oluyor, hafif ve kalıcı…
Ozcskrl Yazın günlük burberry sport daha özel günlerde caroline herrare good girl uzun zamndır kullanıp herkes tarafından sorulan parfümlerim
Leman01 Berrabozkurt bende çok severek kullanıyorum son 6 yıldır başka parfüm kullanmadım her sıktığımda çok beğeniliyor