Ben de bitik bir haldeyim 😭 bütün gün kucakta gezdirilmek istiyor, buna rağmen sürekli ağlama krizi geçiriyor, uyku desen gece 12 de zorla kucakta gezdirerek uyutBiliyoruz. Gündüz uykusu hiç yok. 5 dakika bile bir yere bırakamıyorum sürekli kucak istiyor, emzirirken bazen sinir krizi geçiriyor 🤦♀️ İnanın sabrediyorum ama tükenmek üzereyim eşim de ben de kafayı yemek üzereyiz. Bir an önce bitsin bu atak 🤦♀️