Zeyzey26 Ya hergün 9 da uyuyan çocuk bugün uyumuyor deli gibi ağlıyor napçamı şaşırdım tamam uyumasın diyorum gene ağlıyor bugün sabahlıcaz galiba 15 aylık
sherlock_mom Zeyzey26 aman sal gitsin onlarında vardır bi sıkıntısı belki siz inatlaştığınız için yapıyodur😊 bu arada eskişehirlimisiniz😊
Selinish_ 19 aylık oğlum dün gece 12 de yatıp 4 gibi kalktı ve bizi ayağa dikti . Seni çok iyi anlıyorum . Yarın erken uyandır bak nasıl uyuyor 🤣