Kızlar 5 ay oldu doğum yapalı. Spinal anestezi ile başarılı bir doğum yaşadım. Herşey güzeldi çok şükür. Ama doğumda bir iki hafta sonra göğüs ağrısı, sırt ağrısı… bitmiyor.. geçmiyordu.. hala da ağrı yaşıyorum. Kadın Doğum doktoruma gittim gazın çok dedi tahlil istedi. Şimdi tahlil sonucumu bekliyorum ama 5 ay geçmesine rağmen ağrım çok rahatsız ediyor. Başına gelen birisi varsa Allah rızası için bir akıl istiyorum 🙏🏻